Hej, tu sam!

Ne možeš birati situacije u kojima ćeš se naći. Dogode se nekako, sapletene u hrpu slučajnosti. Obećanja se izjalove, sjaj se ispere. Nije ono što je bilo, ni što je trebalo biti…

S godinama vid postaje bistriji iako dioptrija raste. Napokon vidiš da se život događa prebrzo, godine jure kraj tebe dok ih trošiš na stvari koje već dugo mrziš – loše poslove, loše veze, loše prijatelje… Moraš naučiti otpuštati brže. Čim prvi put osjetiš potrebu da vikneš: hej, tu sam!
 
Hej, tu sam! Prijateljica sam ti. Pričaj sa mnom… Nema vremena, ima ekstra zabavan život, druge prijatelje i ljubav stoljeća… Opravdavaš sve dok te jednog dana ne sretne na ulici pa okrene glavu od tebe. Nema više vremena ni da kaže bok i mirno nastavlja svojim putem.

Hej, tu sam! Ležim pored tebe. Doživi me, poljubi me, reci mi o čemu razmišljaš, daj da budem dio tvog svijeta. A on smišlja plan za bijeg. Za pola sata negdje počinje neka utakmica. Mora se što brže i bezbolnije izvući iz tvojih ruku. Pivo, žene i nogomet to su muška posla. Ti to ne razumiješ. I nije do tebe, nikad se ni za jednu neće vezat. No shit! 

Hej, tu sam! I znam kako možemo riješiti taj problem… Da mala, skuhaj kavu i pusti šefove da šefuju. Šta ti znaš? Koliko dugo si tu? Koliko staža ti piše u knjižici? Više ni mladost nije na tvojoj strani, a radna knjižica je prazna. Sad ili nikad. Moraš nešto poduzeti. Zahtjevniji poslovi te plaše. Što ako nisi dorasla tome da ti uzori postanu kolege? A što ako jesi? Radije ćeš ostati tu uz kuhalo za kavu? 

Ne vide te i ne čuju. Ili te samo ne cijene. Kako god, okreni se licem prema nečem boljem. Ne oklijevaj, ne zaustavljaj se, ne vraćaj se. Kad odeš možda nitko neće ni primijetiti, al ti ćeš znati da ideš prema mjestu gdje pripadaš.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Stari koferi

Imaš pravo na slabost

Tko pobjedi sebe pobijedio je svijet